Chcesz się przekonać o jakości naszych mebli na żywo?

 Zapraszamy do naszego showroomu we Wrześni, gdzie nasi specjaliści chętnie Ci doradzą. Tutaj możesz dotknąć mebli i wypróbować je.
Czekamy na Ciebie!

DOJAZD I KONTAKT

Dostawa

Więcej niż tylko usługa dostawy: Najważniejsze informacje dotyczące dostawy naszych produktów.

Dostawa odbywa się w ciągu dwóch do trzech tygodni, bez dodatkowych opłat. Małe elementy i towary, które możemy dostarczyć za pośrednictwem usług kurierskich, otrzymasz w ciągu pięciu do siedmiu dni roboczych. Informacje na temat bieżącego czasu dostawy znajdziesz online przy danym artykule pod numerem referencyjnym. Prosimy o kontakt w przypadku specjalnych życzeń dotyczących terminu dostawy.

Dostawa zamówionych mebli odbywa się za pośrednictwem firm spedycyjnych, które działają na naszą rzecz na podstawie umowy. Spedycja dokonuje telefonicznego powiadomienia o dostawie. Za dodatkową opłatą wyszkoleni pracownicy zajmują się również montażem i ustawieniem (z wyłączeniem wiercenia, prac fundamentowych lub innych prac budowlanych), ustawiając meble tam, gdzie sobie życzycie, zabierają opakowania.

Małe elementy i towary, które możemy dostarczyć za pośrednictwem usług kurierskich, otrzymasz zazwyczaj w ciągu pięciu do siedmiu dni roboczych – jeśli posiadamy Twój adres e-mail, istnieje również możliwość śledzenia przesyłki online. 

Prosimy zwrócić uwagę, że niektóre z naszych szczególnie dużych mebli standardowo są dostarczane tylko w całości lub nie w postaci pojedynczych elementów. Prosimy o kontakt przed dostawą, jeśli na miejscu należy uwzględnić specjalne warunki budowlane. Odpowiednie informacje znajdziesz w Internecie przy danym meblu pod „Wymiary”. W trakcie składania zamówienia masz możliwość wpisania swoich informacji w odpowiednie pole uwag.

Niektóre szczególnie poszukiwane artykuły mają obecnie znacznie dłuższe czasy dostawy. Zazwyczaj są one spowodowane długością niezbędnych czasów pozyskiwania wysokiej jakości materiałów na światowym rynku oraz wynikającymi z tego cyklami produkcji w manufakturach, z którymi współpracujemy.

Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wesprzeć naszych partnerów i dostawców, aby opóźnienia były jak najmniejsze. Niestety, w niektórych przypadkach nie udaje nam się to obecnie. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Wszelkie informacje dotyczące dostępności można znaleźć online podczas przeglądania danego produktu.

Ze względu na globalne wydarzenia, niestety może również wystąpić krótkoterminowe, nieprzewidziane opóźnienie w dostawie niektórych naszych produktów. Może to prowadzić do różnic w stosunku do aktualnie wyświetlanej dostępności produktu w naszym sklepie internetowym. Prosimy o zrozumienie i dziękujemy za zaufanie.

Możesz się z nami skontaktować także telefonicznie pod numerem   +48 605-525-572 lub drogą e-mailową na adres lieferung@garpa.de.